Dejvid Čefi
Dejvid Čefi (1963) je marketinški stručnjak, izvršni direktor i suosnivač Smart Insights-a, kao i savetnik mnogih kompanija poput 3M, BP, Euroffice. Priznat je od strane Odeljenja za trgovinu i industriju 2004. godine kao jedan od vodećih pojedinaca koji su pružili ključan doprinos u razvoju i rastu e-trgovine i internet poslovanja u Velikoj Britaniji prethodnih 10 godina. Urednik je preko 100 šablona i knjiga u biblioteci resursa digitalnog marketinga Smart Insights-a.
Između 1988. i 1995. Dejv je radio u industriji kao account manager za nekoliko kompanija koje su usavršavale poslovnu inteligenciju kompanijama kao što su Ford Europe, VH Smith i Halifax. Takođe je radio za tri digitalne marketinške agencije, uključujući ClickThrough Marketing gde je bio Insights Director. Između 1995. i 2001. Dejv je bio predavač na Univerzitetu u Derbiju, istraživačka ekspertiza bila mu je pristup merenju i poboljšanju performansi e-marketinga. Bio je uključen u razvoj prvih univerzitetskih programa vezanih za e-poslovanje u Velikoj Britaniji. Takođe je predavao na postdiplomskim MBA i MA Marketing Management programima i držao je predavanja u raznim poslovnim školama, uključujući Poslovnu školu Birmingemskog univerziteta i Univerziteta u Lidsu.
Autor je pet najbolje prodavanih knjiga o digitalnom marketingu, uključujući Digital Marketing: Strategy, Implementation and Practice (2012) i knjigu Digitalni marketing: planiranje i optimizacija koju je napisao zajedno sa PR Smitom, a koju je 2018. godine objavio Fakultet za medije i komunikacije.