Lazar Džamić

Lazar Džamić (1960) je jedan od vodećih svetskih digitalnih stratega i bivši šef za brend planiranje u evropskoj centrali kompanije Google.

Diplomirao je pravo na Pravnom fakultetu u Beogradu, 1984. Predavao Media relations na specijalizaciji za PR na poslediplomskim studijama na Ekonomskom fakultetu u Beogradu (1998), održao veliki stručnih seminara i treninga za kompanije i klijente, uključujući The Institute of Direct Marketing (IDM), The Marketing Agencies Association (MAA) i Google u Velikoj Britaniji.

Bio je direktor planiranja u nekoliko vodećih integrisanih britanskih agencija (EHS Brann, Kitcatt Nohr Digitas), kao i u digitalnoj pureplay agenciji Underwired. Nagrađivan je kao strateg na projektima za vodeće britanske klijente kao što su Waitrose, Virgin Holidays, Visit Wales, GAP, Glenfiddich, AXA, Nando’s i mnoge druge. Dobitnik je velikog broja stručnih nagrada u Srbiji i Velikoj Britaniji.

Autor je brojnih tekstova o digitalnom marketingu, kao i nekoliko knjiga: Advertising Page (2000), Cvjećarnica u kući cveća (2012), Čaj od šljiva (2015). Fakultet za medije i komunikacije objaviće njegovu najnoviju knjigu Ultimate Guide through Strategic Content Marketing (2018).