Milan Gajić

Milan Gajić (1987), stručnjak za digitalni marketing.

Osnovne studije završio je na Fakultetu za medije i komunikacije, u prvoj generaciji studenata digitalnog marketinga, a trenutno pohađa master studije iz oblasti kulture i medija na Fakultetu za medije i komunikacije. Jedan je od osnivača agencije i onlajn magazina posvećenom produktivnosti i digitalnom marketingu. Ima višegodišnje iskustvo u IT industriji, kao konsultant i izvršilac u oblasti digitalnog marketinga.

Prethodno predavačko iskustvo stekao je kao student demonstrator na studijskom programu Digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije, kao i obukama i treninzima iz oblasti onlajn oglašavanja za domaće i inostrane kompanije.

Fakultet za medije i komunikacije je 2020. godine objavio njegovu knjigu, u koautorstvu sa Natašom Krstić, SEO: Od teorije do prakse.

Pretraga

NA ODMORU SMO
od 22.7. do 26.8.

Sve knjige naručene u ovom periodu šaljemo 26. avgusta.