Nataša Krstić

Nataša Krstić (1972) je marketinški stručnjak, ekonomista i predavač čiji fokus u istraživanju je okrenut marketingu na internet pretraživačima, društveno odgovornom poslovanju i digitalnoj komunikaciji.

Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Beogradu (1994, smer: finansije, bankarstvo, osiguranje), gde je stekla i diplomu magistra ekonomskih nauka (2006). Na Univerzitetu Singidunum odbranila je doktorsku disertaciju 2014. godine iz oblasti menadžmenta. U 2015. godini stekla je zvanje diplomiranog stručnjaka za digitalni marketing (Dip DigM) koje dodeljuje ugledni britanski Institut za direktni i digitalni marketing (IDM) na osnovu položene „Profesionalne diplome iz digitalnog marketinga“. U 2016. godini specijalizirala je i optimizaciju veb-sajta na pretraživačima (SEO) na Univerzitetu Kalifornija – UC Davis, a poseduje i sertifikate Google AdWords, Google Analytics, Google Digital Garage i Facebook Bluesteps. Radila je u domaćim i inostranim finansijskim organizacijama na poziciji direktora marketinga i odnosa s javnošću. Bila je članica UO srpske mreže Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija i predsednica Radne grupe za društveno odgovorno poslovanje pri Udruženju banaka Srbije. Autorka je Strategije komunikacije Nacionalne akademije za javnu upravu Republike Srbije. Od 2015. godine predaje na studijskom programu za digitalni marketing na Fakultetu za medije i komunikacije, a od 2018. godine i rukovodi ovim studijskim programom.

Fakultet za medije i komunikacije objavio je 2015. godine njen pojmovnik Digitalni marketing, a u martu 2020 objaviće i njenu knjigu u koautorstvu sa Milanom Gajićem SEO: Od teorije do prakse.

Pravi projekat odgovornosti nije onaj koji je najskuplji, već onaj koji korenito i dugoročno menja društvenu svest i skreće pažnju na neki gorući problem zajednice.