PR Smit

Pol R. Smit je marketinški konsulatant i stručnjak, inspirativni međunarodni govornik i jedan od najprodavanijih poslovnih autora danas. Pomogao je stotinama kompanija, uključujući i inovativne start-up kompanije, da podignu svoj rejting, poboljšaju svoje rezultate i vidljivost na tržištu, uz bolji marketing.

Diplomirani je inženjer marketinga na Institutu za marketing Irske i diplomirani ekonomista na Dablinskom univerzitetu. Ima završen master iz upravljanja poslovanjem (MBA – Master of Business Administration) na Gradskom univerzitetu u Londonu, a postdiplomske studije finansija završava u South Bank Poly-ju.

Takođe, autor je knjiga Strategic Marketing Communications: New Ways To Build And Integrate Communications (1999) i Great Answers to Tough Marketing Questions (2003). Pol je takođe tvorac SOSTAC sistema za planiranje, koji je izglasan u top tri poslovna modela širom sveta od strane CIM-a (The Chartered Institute of Marketing). Danas ga usvajaju kompanije širom sveta, uključujući LinkedIn i KPMG. Smit je i osnivač NFP Great Sportsmanship programa koji kombinuje društvene medije i kratke priče, kako bi inspirisao novu generaciju globalnih građana.

Fakultet za medije i komunikacije je 2018. godine preveo i objavio knjigu koju je PR Smit pisao zajedno sa Dejvom Čefijem Digitalni marketing: planiranje i optimizacija.

Digitalna transformacija se odnosi prvenstveno na ljude, tek onda na tehnologiju!